Navigation


RSS: inlägg



20101213

2010-12-13 @ 11:08:58, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag blir det inte många knop, skall till IKEA och köpa lite ramar som skall målas. Sen ska jag ta med Älsklingen in till stan och köpa lite hårdare papper så man kan skriva ut på bättre papper och som är färgat. Sen ska produktionen börja. Kommer komma ut bilder senare i eftermiddag/kväll om det kanske är någon som vill köpa och ge bort till vänner och bekanta eller kanske till en familjemedlem. Kommer dock inte att kosta så många kronor.

Sen ska jag gå ner i källaren med resväskan. Men snart kommer den nog upp igen i alla fall. Vill åka på en ny tripp. Dock till London medans sambon vill åka tll Paris. Så vi får se vart det bär av.

Kanske tar en tripp till solariet sen, men jag vet inte. Ska kolla om Fru.Sandberg kanske vill följa med :)


Nu ska jag försöka få i mig något att äta.

Kisses&Hugs / Emmie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback