Navigation


RSS: inlägg



20110126

2011-01-26 @ 14:45:13, Allmänt, , Kommentarer (0)

Dagen har bara börjat... och här ligger jag i soffan som vanligt. Pratat med Charlie och de va inte igår jag gjorde de, så de va roligt. Bestämde att vi skulle försöka ses snart. Det är ju ändå 1 1/2 år sedan vi sågs sist :( Men som hon sa så kommer de inte att känns så när vi väl ses igen.

Ska snart hoppa in u duschen, då vi ska iväg och inviga våra träningskort på KMTI och öppnar med ett spinnig pass på 45 min. Kommer känna mig mörbultad i kroppen efter och särskilt imorgon. Därför bokade jag in mig på ett Yoga pass på fredag morgon 06:45 och även detta håller på i 45 min. Så nu ska här tränas, och kilon ska bort. Hoppas att jag tappar en storlek eller någon också. Vore skönt att komma i alla gamla kläder som bara ligger i källaren och väntar på mig. Men de tar nog 2-3 månader innan jag kommer dit jag vill.

Måste bara säga att jag blir så himla ar ibland, va in och läste lite på Flashback igår och jag blir minst sagt arg på människor som vågar utrycka sig på de viset. Att nu i efterhand sitta och spekulera och göra sig egna uppfattningar omm folk dom inte kände gör mig så frustrerad.

Men nu ska jag titta på ytterligare ett avsnitt av den underbara serien O.C som för tillfället körs i repris på kanal 5. Hoppas bara att den inte slutar mitt i bara så man får se hälften av alla avsnitt och sen blir de ett uppehåll på ett halvår eller något.

Förövrigt så fick jag ett mejl om ett jobb förut som jag gärna vill ha. Detta är en svensk butik som skall öppna i oslo och jag fick amonnsen på min mejl. Så jag hoppas att den nya fläkten till datorn kommer innan fredag så jag kan mejla min CV och hoppas på att jag får jobbet. Hoppas, hoppas och återigen Hoppas :)


På återseende <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback