Navigation


RSS: inlägg



20110127

2011-01-27 @ 11:14:47, Allmänt, , Kommentarer (0)

Började denna morgon tidigt, och trodde att jag skulle få komma iväg och träna bort min lilla träningsvärk efter gårdagens spinnig pass. Men icke idag, då Tina skulle fixa inför ett möte dom skulle ha under dagen. Men imorgon börjar vi dagen 06.00 och 06.45 blir de 45 minters Yoga.

Så början av denna dag, har jag som vanligt tillbringat i vår soffa. Tittat på "Flickan som lekte med elden" och putsat lite på mina naglar. Så nu ska jag snart ner i förrådet och kika lite om jag kan hitta min uvlampa och kanske kunna lägga på lite gel. Så dom håller sig starka och fina och inte går av stup i kvarten.

Sen skall här städas, eftersom våra kära katter Elvis och Inga-lill älskar att busa med varandra så blir de en hel del tussar överallt, och som toppen på i:et så är dom riktigt duktiga på att sprätta kattsand över allt. Och så ska jag fixa lite i braharummet och kanske få ordning där nu när datarummet äntligen är klart.

Sen ska jag sätta mig och kolla på LCHF recept, Mariana tycker att detta är bra och jag har ju testat de förut men fuskade lite så de gav ju inga resultat. Men nu är vi fitt for fight när de gäller detta. 10kgs ska bort och det inom 2-3 månader. Så det är bara att kolla vad man hittar, skriva ut recept och sen skriva en inköpslista så vi kan åka och handla sen när sambon kommer hem från allt han har att göra idag.


Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback