Navigation


RSS: inlägg



110112

2011-01-12 @ 12:54:57, Allmänt, , Kommentarer (0)

Dagen till ära har jag spenderat på Arbetsförmedlingen och på Komvux.
Fick mycket hjälp från Anna och ska nu sätta olika saker i verket.

På Komvux fick jag inte riktigt vad jag ville ha, men svaren kommer nästa veckas hoppades hon på. Sen så fick jag tips om webbkurser jag kan läsa. Dock är dessa utan betyg med jag får ett papper där det stå att jag genomgått kursen och att jag har grundläggande kunskaper för att tex. få plugga vidare, så detta sökte jag så fort jag kom hem.


Nu sitter jag här och söker jobb och väntar på att rörgubben som ska komma och kolla på vårt element i vardagsrummet som inte funkar + att det läker vatten.


Nu ska jag mejla massa folk ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback