Navigation


RSS: inlägg



Soffläge

2011-01-26 @ 19:06:30, Allmänt, , Kommentarer (0)

Årets första träningspass är nu avklarat, och jag kan lova att det kändes. Både för mig och för Fredrik, men mer ska de bli. Kan gissa på att jag kommer ha en hej dundrande träningsvärk imorgon, men då vet jag att jag tränat muskler ändå :) Men vi kommer bara att köra spinning 1 gång i veckan först. Vi måste komma in i de liksom och då får de bli onsdagar, det är då vi inte har något speciellt för oss. Ingen hockey, och inget annat som kan komma ivägen. Men sen blir det självklart fler gånger.

Slänger in en härlig bild som jag hittade på KMTI:s hemsida ;)




Nu ska jag åter in i duschen, och sen ska jag lägga mig i soffan och zappa på kontrollen och se om jag hittar något roligt att kolla på. Det är ju faktist Dum Dummare på tv:n ikväll. Men kanske skulle kolla på den i brist på annat :) Du ska ja ta en förtjänad dusch


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback