Navigation


RSS: inlägg



110110

2011-01-10 @ 13:39:23, Allmänt, , Kommentarer (0)

Det var nu ett tag sedan jag skrev. Mycket har hänt, både positiva och negativa saker. Men det är sånt livet är.

Kommer i fortsättningen att försöka skriva så mycket som möjligt. Finns så mycket jag vill få sagt men så lite som jag faktiskt låter komma ut. Jag skulle kunna sitta en hel dag och bara skriva men känner samtidigt att det inte lönar sig.


Kan förövrigt upplysa om att jag har hoppat av skolan, plugga i Lidköping funkade inte för mig utan jag har kollat upp och utbildningen startar i Arvika till hösten, så jag börjar om från början som man brukar säga. Inte det roligaste, men detta är samtidigt en utbildning som jag vill ha och jag skall genomföra den denna gång nu när skolan inte är så långt bort.

Nu blir de duschen och sen ska jag invänta mannen som skall komma hem från jobbet så vi kan åka och handla och sen laga mat. Kommer nog ett inlägg till senare ikväll med vad vi ätit till middag.
Jag och mammas gubbe skall gå ner i vikt och jag tänker inte förlora.

SeeYa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback